Dobry hotel, powinien swoim gościom umilić wypoczynek. W hotelu powinni znaleźć schronienie po całym dniu zwiedzania zabytków, plażowania, czy też jazdy na nartach. Powrót do hotelu powinien być przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem.
Miła i sprawna obsługa
Hotel to nie tylko pokoje i inne pomieszczenia. To przede wszystkim ludzie. Atmosferę hotelową da się wyczuć już na recepcji. Jeżeli hotel nie dba o swoich klientów i nie spełnia ich potrzeb, wyczujemy to już na recepcji. Przykładowo niedziałający dzwonek hotelowy, który być może celowo jest wyłączony. Obsługa hotelowa w dobrym hotelu zawsze powinna chętnie służyć pomocą, a dzwonek recepcyjny zawsze powinien być włączony.
Zadbane pomieszczenia
Recepcja i wspomniane dzwonki hotelowe, zwane inaczej dzwonkami recepcyjnymi to tylko początek. Prawdziwy wizerunek hotelu zaczyna się w pokojach hotelowych. To czy pokój jest posprzątany świadczy o tym, jak traktuje się klienta. Zaniedbane pomieszczenia hotelowe, to najgorsze, co może spotkać turystów na ich wymarzonych wakacjach. Nie tego oczekujemy przecież jadąc na długo wyczekiwane wczasy.
Jednak wiele hoteli dba o porządek i traktuje swoich gości z należytym szacunkiem, oby było ich jak najwięcej!
Możliwość komentowania Idealny hotel została wyłączona
Tagi: dzwonek hotelowy